Klachtenregeling

1. DH Energie onderkent het belang van een klachtenregeling om de dienstverlening te verbeteren. Indien de uitvoering van de dienstverlening naar uw mening niet voldoet aan de te stellen eisen, gaan wij ervan uit dat u in eerste instantie met de direct betrokkenen heeft gezocht naar een aanvaardbare oplossing. U kunt uw klacht indienen via info@dhenergie.nl of via het e-mailadres van direct betrokken medewerker. DH Energie streeft ernaar om binnen 48 uur te reageren.

2. Uiteraard kan het voorkomen dat u een klacht of opmerking heeft over een energieleverancier waar DH Energie u heeft ondergebracht met uw elektra- en/of gasaansluitingen. DH Energie staat ter beschikking om de klacht te behandelen en tracht binnen 5 werkdagen een oplossing aan te dragen, doch uiterlijk binnen 8 weken. DH Energie zal een klacht voorleggen aan de betreffende energieleverancier en regie voeren over de oplossing. De energieleverancier blijft verantwoordelijk voor de klantenservice, de klachtenafhandeling en de naleving van de wettelijke regels. Voor deze dienstverlening zal DH Energie u geen kosten in rekening brengen.