DH Energie ontzorgt
Cliënt zijn bij DH Energie betekent dat u uw energiezaken heeft uitbesteed aan een gerenommeerde en professionele partij. Wij doorlopen alle belangrijke stappen in overleg, maar verder heeft u er geen omkijken naar. U kunt rustig achterover leunen in de wetenschap dat u uw zaken uitstekend geregeld heeft. Hieronder leest u hoe het werkt.
Service garantie
Wij nemen uw energiezaken op een professionele manier van u over en u kunt zich bezighouden met andere zaken. Uiteraard gaat alles wat wij doen in goed overleg.
De DH Energie Service Garantie in het kort:
• Persoonlijk advies;
• Optimalisatie van de inkoop;
• Uw aansluitingen worden meegenomen in een collectieve aanbesteding;
• Contractbeheer;
• Factuurcontrole.
Voorafgaand aan dit hele proces plant uw energieadviseur een afspraak met u in om de inkoopstrategie te bespreken. U kunt uw wensen en eisen op tafel leggen en aan de hand daarvan stellen wij met u een stappenplan op. Vervolgens is het aan onze analisten om het juiste inkoopmoment te bepalen, op basis van de strategie die wij samen met u hebben bepaald.
U geeft alles uit handen, behalve de regie!
Factuurcontrole
DH Energie biedt de mogelijkheid tot factuurcontrole. Helaas blijkt dit nog steeds noodzakelijk. Gebleken is dat één op de vijf facturen fouten bevat. Het ontbreekt bedrijven vaak aan tijd en de benodigde kennis om dit zelf te doen.
DH Energie controleert zowel met terugwerkende kracht alsmede de facturen van uw huidige contract. Dit geldt voor facturen van netbeheerders en leveranciers. Wij herstellen eventuele fouten en zorgen voor terugvordering indien teveel is betaald.
U ontvangt van ons, zodra de factuurcontrole is afgerond, een uitgebreid verslag van de bevindingen. In deze rapportage worden alle onderzochte aspecten toegelicht.